تریبون آزاد بچه های کامپیوتر علم و فرهنگ

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ ورودی 1389

تریبون آزاد بچه های کامپیوتر علم و فرهنگ

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ ورودی 1389

ای فرزند آدم...

  خداونددرحدیث قدسی می فرماید : 

ای فرزند آدم : من بی نیازی هستم که نیازمند نمی شوم ، مرا در آنچه به توامرکرده ام اطاعت کن تا تو را بی نیازی قرار دهم که نیازمند نشوی . 

 

ای فرزند آدم : من زنده ای هستم که نمی میرم،مرادرآنچه به توامرکرده ام اطاعت کن تا تو را زنده ای قراردهم که نمیری . 

 

 ای فرزند آدم :من به هر چیز بگویم باش می شود ، مرا در آنچه به توامر کرده ام اطاعت کن تا تورا چنان قراردهم که به هر چیزبگویی باش بشود . 

 

عرفان ناب انسان را به جایی می رساند که صفات الهی در او شروع به ظاهرشدن می کند . خدا نمی شود ولی خدایی می شود  وشبیه خدا وتمام ابعاد وجودیش کمال پیدا می کند . چشم او می شود عین الله ، گوش او می شوداذن الله ودستش ید الله و وجودش رنگ وبوی الهی می گیرد و خداوند در وجود اوتجلی پیدا می کند... 

 http://www.velayatealavi.blogfa.com

مدرسه عشق

مدرسه عشق    

 

در مجالی که برایـم باقیست  ٭   باز همراه شما مدرسه ای می سازیـم  ٭ 

  

 که در آن همواره اول صبح ٭  به زبان ساده  ٭  مهـر تدریس کنند  ٭  

 

و بگویند خدا  ٭  خالق زیبایی   ٭  و سراینده عشق  ٭  آفریننده ماست  ٭ 

   

 مهربانیست که ما را به نکویی  ٭  دانایی  ٭  زیبایی  ٭  و به خود می خواند ٭  

  

جنتی دارد نزدیک، زیبا و بزرگ  ٭ 

  

   دوزخی دارد - به گمانم -  ٭   کوچک و بعید  ٭  

 

 در پی سودایی ست  ٭  که ببخشد ما را  ٭  و بفهماندمان  ٭  

  

 ترس ما بیرون از دایره رحمت اوست  ٭  

  

 

ادامه مطلب ...

من و پدرم !!!

 وقتی من به دنیا اومدم  پدرم ۳۰ سالش بود، یعنی سنش ۳۰ برابر من بود...  

 وقتی من ۲ ساله شدم  پدرم ۳۲ ساله شد، یعنی ۱۶ برابر من...  

 وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد، یعنی ۱۱ برابر من... 

 وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد، یعنی ۷ برابر من...  

 وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد، یعنی ۴ برابر من... 

 وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد، یعنی ۳ برابر من...  

 وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد، یعنی ۲ برابر من... 

  می ترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم !!!؟؟!!!؟!؟!                                       دکتر علی شریعتی 

                                                                            

...

 

 

گفتم: خدایا از همه دلگیرم ،
گفت: حتی از من؟ 

گفتم: خدایا دلم را ربودند!
گفت: پیش از من؟ 

گفتم: خدایا چقدر دوری!
گفت: تو یا من؟.... 

گفتم: خدایا تنهاترینم!
گفت: پس من؟؟ 

گفتم: خدایا کمک خواستم!
گفت: از غیر من؟ 

گفتم: خدایا دوستت دارم!
گفت: بیش از من؟