تریبون آزاد بچه های کامپیوتر علم و فرهنگ

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ ورودی 1389

تریبون آزاد بچه های کامپیوتر علم و فرهنگ

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ ورودی 1389

۱۰ نکته در مورد IE9

 ۱۰ نکته ضروری که باید در مورد اینترنت اکسپلورر ۹ بدانید 

چند وقتی است که پس از هیاهوی بسیار، IE 9 متفاوت از دیگر نسخه های خود توسط مایکروسافت منتشر  شده است. این مرورگر به عنوان بهترین نسخه مرورگر اکسپلورر معرفی شده است که از آخرین تکنولوژی های روز بهره می برد. 

در این مطلب قصد داریم 10 نکته مهم و تغییرات بزرگ را در این مرورگر به شما معرفی کنیم: 

 

    

   

ادامه مطلب ...

استعفا از بزرگسالی

بدینوسیله من رسماً از بزرگسالی استعفا می دهم

و مسئولیتهای یک کودک هشت ساله را قبول می کنم.


می خواهم به یک ساندویچ فروشی بروم

و فکر کنم که آنجا یک رستوران پنج ستاره است.

 

می خواهم فکر کنم شکلات از پول بهتر است،

چون می توانم آن را بخورم!

 

می خواهم زیر یک درخت بلوط بزرگ بنشینم

 و با دوستانم بستنی بخورم .

 

می خواهم درون یک چاله آب بازی کنم

و بادبادک خود را در هوا پرواز دهم.

 

می خواهم به گذشته برگردم،

وقتی همه چیز ساده بود،

وقتی داشتم رنگها را،

جدول ضرب را و شعرهای کودکانه را

یاد می گرفتم،

وقتی نمی دانستم که چه چیزهایی نمی دانم

و هیچ اهمیتی هم نمی دادم .

 

می خواهم فکر کنم که دنیا چقدر زیباست

و همه راستگو و خوب هستند.

 

می خواهم ایمان داشته باشم که هر چیزی ممکن است

و می خواهم که از پیچیدگیهای دنیا بی خبر باشم .

 

می خواهم دوباره به همان زندگی ساده خود برگردم،

نمی خواهم زندگی من پر شود از کوهی از مدارک اداری،

خبرهای ناراحت کننده، صورتحساب، جریمه و ...

 

می خواهم به نیروی لبخند ایمان داشته باشم،

به یک کلمه محبت آمیز،

به عدالت،

به صلح،

به فرشتگان،

به باران،

و به . . .

 

این دسته چک من، کلید ماشین،

کارت اعتباری و بقیه مدارک،

...مال شما...

 

من رسماً از بزرگسالی استعفا می دهم .

 

 

                                                                                           نویسنده: سانتیا سالگا

... مبارک.


دلیلشو نمیدونم اما احساس می کنم امروز یه روز مهمی بوده، هستش یا خواهد بود.


..... (ت - تون) مبارک باشه.


(جای خالی رو خودتون پر کنید)